Friday, 22 April 2011

toq

gua ade toq,toq nie sebnarnya pangilan bg kami bertiga semasa teater... biar aku knl kn satu persatu yg hujung yg pakai songkok tu fauzi nawi(joe,atim) yg tu toq long yg tengah pulak cikton pinky(jidun,din) die sebagi toq ngah  yg hujung sekali tu yg cute tu mesty la aku toq cik kami nie mmg gile... klu kt teater tu kiteowg la yg paling gempak n kepale gile la...aku syng kn toq2 aku nie thu tk bg aku dowg nie semangat aku dlm bidang seni nie...love u toq terus kn kegilaan kite k....we are the best....

lOVE

aku skrg bhagia dan sedang bercinta bersama dia SAIDATUL FARHANAH atau lebih dikenali, farah haha... bagimana cinta kami boleh berputik?? kami percaya pada cinta yang tidak perlu dicarik secara tidak lansung kami percaya kami percaya cinta yang tidak dicarik itu adalah cinta SEJATI kami.. kini aku benar2 sayang kan dia bgai mana dia juga sayang kan aku.sebnarnya kami ada nama gabungan kami iaitu FARAILY...love u my syng...

 

aty anas

Seorang gadis cantik menaiki LRT yang sangat penuh sesak. Gadis itu berdiri betul betul didepan seorang pemuda. Seketika kemudian pemuda itu bangun, namun belum sempat pemuda itu berkata apa apa, gadis cantik itu menolak pemuda itu dengan lembut ke tempat duduknya sambil berkata, "Terima kasih, saya lebih suka berdiri". Pemuda itu tercengang dengan penuh kehairanan. Dia sedikit jengkil kerana ditolak oleh gadis itu walaupun secara lembut. Pemuda itu pun berdiri semula tetapi sekali lagi gadis cantik itu menolaknya duduk semula dan berkata dengan sedikit kuat hingga didengari oleh lain lain penumpang, "Tak apa, tak payah susah susah, saya lebih suka berdiri." Tanpa putus asa pemuda itu berdiri lagi untuk kali yang ketiga sambil menjerit, "Woii cik kak !! Saya nak turun laaaaa!!! Saya dah terlepas perhentian saya tau !!? Apa punya perasan lah dia ni?!!!"

Thursday, 21 April 2011